Subject: C-661/24
From: <[email-masked]>
To: "AKI rv", "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 12:19:50 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/522
Kohtuasja number: C-661/24
Vastuse kuupäev: 12.12.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: elektroonilise side käigus tekkinud liiklusandmete säilitamine
ja edastamine; elektrooniliste sideteenuste osutajad säilitavad
lõppkasutajate liiklus- ja asukohaandmeid; eraelu puutumatuse kaitse
elektroonilise side sektoris; isikuandmete töötlemine; liiklus- ja
asukohaandmete säilitamine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2002/58/EÜ; EL põhiõiguste harta artikkel 52;
EL põhiõiguste harta artikkel 7; EL põhiõiguste harta artikkel 8

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7895

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium